Känner mig väldigt Aktiv! :D

Snacka om att ja börjar ta bloggen lite mera seriöst nu :) stolt över mig själv :D Snart blir ja Tobo/örbyhus största bloggare.. HAHA, är väl säkert bara ja som bloggar här på lander ;) Nejdå, nu ska vi inte vara sånna :)
Kollade ju på filmen blue crush 2. Och efter det tog ja min jogging runda :) den behövde ja verkligen :) så skönt att bara jogga och tänka på annat :) och så måste ja satsa ordenligt nu på konditionen och styrkan så de är bara massa plus på de :D Efter de körde ja lite hemma styrka och sen åt ja frukost / lunch och efter de blev det en ducsh, och nu sitter ja här och myser :) Har lite chips brevid mig och ska kolla på film :) känner att de är en riktig film helg nu ja :P men de är skönt att ha sånna med. det ända som fattas är min underbara pojkvän som är på jobbet :( men han kommer hem om typ tre timmar så de är inte lång tid kvar :) men nu ska vi se vad som bjuds för film :D
Hörs så länge :D <3


Denna bild är väldigt länge sen :) Lilla söta casper och alla andra barn skulle gå påskgrej. så vi fixade lillgubben till en storgubbe. sen när han skulle titta i spegeln hur han såg ut började han gråta. han kände ju inte igen sig själv stackarn. sen fick även ja klä ut mig till en gubbe för lill prinsen var ju den enda killen så han tyckte de var lite pinsamt. ville ju också vara påskkärring som de andra barnen.. :)

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: TACK så hemskt mycket! :D

Det är bara toppen! Själv?

2011-10-02 @ 16:52:51
URL: http://mmeeli.se
Postat av: HANNA

sv: ska iväg till mina kompisar ;D

2011-10-02 @ 17:29:02
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv. Okej :D



// http://mmeeli.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0