Presenter ! :)

Nu kommer lite bilder på alla paket ja fick igår :D


Detta fick jag av Mira och Emilia. Hehe blöjan fick ja lite senare men fick den för att de är grodor på den. Och jag är typ besatt av grodor ;)


Detta fick jag av Patriks mamma Gunilla, Tony, Micke, Jesper och Madde.


Och så fick ja den av dom med :)


De fick jag av Patriks mormor Berit :)


Detta fick ja av Patrik. :) Fick även en miniräknare men har ingen bild på den.


Detta fick ja av Kin. Är 300 kr på Forever.


Den fick ja av Gunilla, Tony, Micke, Madde och Jesper.


Detta fick ja av min lill Prins Casper.


Det som stod i :) Första meningen som lillen skriver helt själv :) <3


Och det här fick jag av lill Prinsen som han gjort själv :)



Fick ja av nästan hela släckten på mammas sida :)


Och av dom fick ja pengar :)

Tack så Jätte mycket alla för allt fint jag fick. Och för erat sällskap igår. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0