Sängdag! :D

Igår blev det lite strul :( skulle ju träffa ida. och hon hade varit på endagskryssning. så på bussen hem mot uppsala igen så blev de slagsmål på bussen så därför kom hon och hennes vänner två timmar försenade till uppsala. Medans jag och patrik väntade på dom åkte vi till madde och satt där och prata med henne larre och flingan :) sen träffa vi ida sa hej och sedan åkte hem. Synd att de bara blev en snabbis men kunde inte göra så mycket åt saken. :( nu ligger ja i sängen och har nyligen kollat på Soul surfer. Den var riktigt bra men fans dom gånger man började gråta. '' jag är en väldigt känslig liten flicka '' Fixar lite till den 16 oktober med :) inte långt kvar alls :D Jag har världens träningsvärk med. Eller ja hoppas de så att de inte e min benhinne inflamation som är tillbaka. men ja kan inte ens spänna mina ben så gråter ja nästan av smärta :( Nu blir de en till film i sängen för ja ska bara njuta av att kunna vila. :) Ska försöka ta mig ner i trappen med så man kan få i sig lite frukost med ;)


Saknar den här dagen enormt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0