7 Månader <3

Nu kommer de bilder ifrån våran 7 månaders dag :)

Älskling hämtade mig vid tåget efter skolan. så åkte vi hem till honom. så när vi skulle börja med maten bad han mig gå upp och hämta en tjock tröja. Först ville ja inte för är väldigt slö. Men gick upp ändå. Hade tankarna någon helt annanstans till ja kännde något konstigt under foten och kolla ner så såg jag dom hära rosbladen. Och fick världens leende. :)



Sen kom ja in i rummet och det var rosen blad över hela golvet och sängen. :) och så låg den en ros och ett kuvert på sängen :)



I kuvertet så log de hära kortet :) Och så skrev han den underbaraste texten till mig :)



Närmare bild på texten :)




Och en bild på den fina dukningen :)



Och en bild på maten.



Nu ska jag och älskling åka och handla lite mat :) sen blir det film och mys. Imorgon kväll så kommer de bli ett par roliga bilder tror ja ;) så kolla bloggen på söndag. kommer vara värt de :D
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0