Hej igen :)

Guuud. jag har helt glömt bloggen :O ber verkligen om ursäkt för det :( .. Men har alla tankar på skolan så de är bara PluggPluggPlugg. Hoppas ni förlåter mig :D Tyvär har ja inte mycket att skriva om idag. Var hemma ifrån skolan pga att min mage inte är som den ska. så mår illa hela tiden :( Har tid hos en läkare om någon vecka så hoppas man kommer fram till vad de är nu.
Men annars är de bra :) Haft lite besök idag hos älskling med :) han mamma, mormor och två av hans syskon kom hit. kollade lite hur han bor och fikade :) sen när dom åkt så drog ja ut och jogga runt lite i tobo. medans älskling lagade mat :) Har ju haft benhinne inflamtion ett tag, har de fortfarande. men nu har ja börjat med träning igen :) så har tagit runda två gånger den här veckan. en gång var patrik med :) sen får vi se om jja kanske kör lite hemma träning hos mamma när ja ska dit snart :) Och älskling ska på träning.
Imorgon ska jag vara hos mamma hela dagen. :) ska ha en dag tillsammans i trädgården. Och det kommer bli riktigt skönt :) ska även sova där nu i natt. :) nu ska ja läsa lite tror ja :) har läsning på svenskan och ja har helt klart funnit en bra bok :) som ja och mamma köpte för ett tag sen men ja började läsa den nu när vi ska läsa på svenskan. Den är bra men hemskt. ( 14år till salu )  Man fattar ju nästan vad den handlar om bara på namnet. men det är en bok jag rekomenderar att ni ska läsa. den är inte roligt bra utan den är bra hemsk. om ni förstår?
Men ja kanske bloggar lite imorgon innan ja lägger mig. eller lite i helgen :) pöss på er alla !


Grymt gammal bild. men ja älskar dig ronja :D

Kommentarer
Postat av: ronja

älskar dej me :D

2011-10-01 @ 03:57:19
URL: http://www.nattstad.se/ronjakellgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0