Middag med mamma :)

hello! var hemma ifrån skolan idag igen. pallar inte att vara sjuk. missar en hel del och de suger så mycket. Jag lovar att har ja inte blivit bättre till imorgon åker ja till skolan ändå. Pallar inte att de alltif ska vara något ! Är väldigt förbannad på mig själv faktiskt. Och helgen är full bokad så hoppas  ja blir bra annars blir de bara sängen för mig :(
Men nog om de. sitter och fördriven tiden lite sp spelar en del :P Väntar på att mamma ska komma hit för ja ska bjuda henne på mat. :D fast lite fusk gör ja. Patrik lagade maten tidigare idag åt mig :) Blir kyckling, ris med curry. Och konstigt nog så är ja GRYMT sugen på de just nu. så hoppas mamma skyndar sig! Vanligtvis så hatar jag kyckling och spyr om ja äter de. ''/ Men nu ska j ner för låter som mamma kommer :) pusshejs!


Saknar sommaren, och min casper och älskling. I helgen kanske lillplutten kommer hit :) <3

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-22 @ 20:45:18
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0