Otränad numer 1!

Hahah jag är helt hopplös. Hur ska detta funka :O Har ju börjat med promenad varje dag, och idag tänkte jag att jag kör lite styrke träning hemma. men gud så slut man blir. plus att ja inte ens gjort mycket. Kanske för en otränad men aah asso jag gör ju absolut inte lika bra som förr. det är verkligen synd. men tur att man har en pojkvän som är träningsnisse så han ska träna mig :)
Idag har det varit en hel galen dag :P Först i skolan så hade vi idrott första timmen, det började bra men efter att ha joggat små sprungit så fick ja as ont i mina ben igen :( så kanske ska ta det lungt tills dom blir helt bra. men gick iallafall den biten man skulle :) Sen hade vi grupp arbete som gick super bra :) hade med felicia isålde och pauline :) Efter skolan så drog ja och elli till stan och luffa runt lite :) va in på en del affärer och ja har hittat lite små saker ja vill ha men ska inte köpa något för det blir senare om ja kommer hinna med de :) träffade även henkan på stan. ( min gamla fosterbor.) eller vad man nu kallar det :) åkte hem vid sex typ. så gick ja hem ifrån tåget :) så kan ju säga att ja fått grymt mycket motion idag :D Lagade mat till patrik som han ska ha i matlåda imorgon. hoppas bara att han kommer tycka de smakar gott :) Har tränat lite hemma med och dansat. och ja är verkligen bäst på de ;) Nu ska jag kolla om kameran har laddat färdigt så ja kan få in lite nya och roliga bilder :)
pöss <3


Har redan lagt upp den här en gång men jag gillar den och orkar inte leta igenom allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0