Pluggplugg och ännu mera plugg.

Förlåt alla mina läsare. känner mig verkligen dum. ska upp med bilder på bloggen och skriva om vad som händer. det märks verkligen att när ja missar att blogga ett tag hur ni alla kolla min blogg väldigt lite :( ska försöka bättra mig. men jag har verkligen grymt mycket u skolan. ligger efter en del och så :( men jag gör mitt bäst :) så just nu sitter jag och gör matte och bloggar :) precis lagt in bilder på datorn med så ska rensa sen kommer de upp på bloggen. :D ska snart ner och börja med maten med så den är klar tills Har varit en helt vanlig dag idag med. Smått tråkigt med regn bara :( Juste hade idrott i torsdags. men på grund av min hjärnskakning fick ja inte vara med :( ska bara ta de lungt inte stessa och sånt nu till det går över. och så får jag inte använda mina ben för den där dumma inflamtionen aldrig går över annars :( men nu ska ja faktiskt göra lite flera tal i matten. men ska försöka uppdatera sen :)


Saknar dig lillan <3


Kommentarer
Postat av: Maddis

Hej gummen!!!!

Du fixar skolan med lite jävla ennamma så fixar du det :) Kram o lycka till

2011-09-11 @ 16:56:23
Postat av: faie! :D

tackar :) jag hoppas verkligen att jag klarar de :) kram

2011-09-11 @ 17:08:24
URL: http://faie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0