Skolfoto!

Idag hade vi skolfoto och de blev inte bra alls. :( usch på det!! sen hade vi ingen engelska eller svenska. så ja, vi hade bara vård och omsorg :) skön dag faktiskt. eftersom att jag fortfarande är sjuk. efter skolan gick ja hem till min syster alexandra och hälsa på lite. var ett tag sen och så träffa ja pappa och min bror martin med :) lite släcktträff ;) nej men så var mamma där med. och lilla Mio. så var en del. men vi fixade lite och sen efter en lång stund körde mamma hem mig eftersom de ligger på vägen hem till henne :) och min underbara pojkvän hade lagat jätte god middag åt mig. :) så åt nästan direkt när ja kom hem. och nu ligger ja i sängen och vilar lite. ska kolla på Hitta Nemo snart :) Helt klart världens bästa film. älskar den så :)
Men ni får ha de så bra. ja är verkligen jätte tråkig nu men ja är trött och sjuk så ni får klara er med de hära :)


Pusshejs !

Kommentarer
Postat av: Patrik

Kul att du gillade maten :) tycker du ska ta och bli frisk snart <3

2011-09-21 @ 21:52:34
Postat av: SANNA

Hej söta du! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-09-22 @ 12:20:52
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: faie! :D

Tycker oxå att ja ska bli bra snart! för orkar inte må piss. men febern är iallfall bättre :) <3

2011-09-22 @ 16:51:06
URL: http://faie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0