Snabb info ! :)

Hejsan alla glada läsare :) Haft lite svårt att blogg nu . men kör en snabb blogging innan skolan. fått massa tid över eftersom att man börjar tio över elva :)
Men var ju på innebandy cup i helgen. för patriks lag var med. och det gick ganska bra för dom. Gick med i kvartsfinal men åkte ut då :( så lördagen tillbringa jag i allianshallen och en del av söndagen, men eftersom hans match på söndagen var ganska tidig så kom vi hem tidigt :) så åkte till patriks jobb och gymma. och har fortfarande lite träningvärk i armarna :( men kul var de. så när vi kom hem från gymmet så tog vi en halvlång promenad :) sen hände de inte så myvker mera på söndagen. I måndags så var de skolan som gällde. efter skolan så följde elli med hem :) pluggade som sjutton kan ja lova. men ligger fortfarande lite efter :( men de kommer vi till snart varför :P men efter sten hårt plugg så följde vi med och kolla när patrik hade träning :) efter de åkte vi hem och lagade varma mackor. var grymt länge sen man åt de och vart super gott ! :D eftersom att de var jag som gjorde det ;)
Tyvär så på natten slog jag huvudet i en säng kant och fick hjärnskakning. fast kom inte på de förns igår morse. minns att patrik massera mina axlar och skulle lägga mig ner och sova så slog ja i huvudet. sen minns jag inte mer. men patrik berätta att vi hade legat och diskuterat massa och sen hade jag bara somnat. och själv så minns ja inget och de är verkligen läskigt. så Vaknade ja mitt i natten och mådde jätte dåligt men tänkte inte så mycket på de och somna om. sen har jag vaknat och somnat flera gånger. även på första lektionen. sen så pratade ja med patrik så kom vi fram till att ja hade slagit i huvudet. för det mindes jag inte riktigt heller, så gick till en av mina lärare och pratade med henne sen körde rektorn mig till akuten och så va ja där. Tur är att de bara var lätt hjärnskakning. Sen körde rektorn hem mig och elli för fick inte vara själv eftersom man inte får sova. så hon höll koll på mig till patrik kom hem :) sen åkte hon vid fyra sen har jag och patrik bara tagit de lungt. han är jätte sjuk och jag hjärnskakning. Vilket gulligt par :P
Känner fortfarande mig inte så bra. men ska försöka gå i skolan för ligger efter. så nu ska jag fixa det sista och åka :) men kommer lägga upp bilder på helgen efter skolan :) så håll utskik :D
pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0