En helt vanlig dag!

hejsan! Idag hade jag egenligen sov morgon till elba ungefär. För på onsdagar börjar jag ett. Men jag Robin och Isabel har gjort grupparbete så ja va i skolan nio på morgonen :) men nu är vi klara med de så nu ska man plugga på de och ha redovisning på fredag :) sen så kom min älskling förbi till skolan. Och de kändes riktigt skönt att få träffa honom. :) sen åkte vi alla fyra till hemköp för att köpa hemköps sallad. Sedan körde Patrik tillbaka oss till skolan och sen åkte han hem. :( och på svenskan titta vi på någon film med. Så idag har jag haft en lugn dag.
Och de har jag verkligen behövt. För man kan väl säga att jag är super lycklig...men ändå väldigt olycklig just nu. Så jag har de ganska jobbit :( och jag hoppas att de löser sig snart!
Men nu ska jag börja med maten och sedan bara ligga i soffan och kolla tv :) plugga lite med tror ja :)
HejDå alla vänner!

Fick denna vackra ros igår av Patrik! <3

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: tjaa, inte mycket! kollar på efterlyst haha x) själv?

2012-02-15 @ 20:57:46
URL: http://www.nattstad.se/emmalindblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0