Heart Breakers

God morgon vänner :)

Blir en väldigt lugn dag efter att suttit vaken hela natten, och ja vann ju såklart eftersom att ronja däcka innan mig :D Haha första gången typ men men :P Vart en hel kväll hos Tomas. :) spelade uppsala spelet och ja förlorade STORT ! men glad är jag ändå :)
Men men just nu ligger ja på golvet och rensar alla filmer ! så sjukt många -.- men de är alltid kul med film. Idag började jag dagen med Heart Breakers ! :D Men nu tror jag faktiskt att jag ska spela lite xbox och ikväll blir de att kolla på innebandy eftersom att Ronja är grymt tänd på en i Patriks lag. Så vi får väl hoppas på att han tränar idag då så hon har något att kolla på ;) hihi.. aja nu ska ja försöka få ronja lite social :D
byebye ! :)


Saknar dig Torkel! Du är värkligen bäst <3

Detta är en av mina gamla kaniner, saknar dom så mycket. Tyvärr så har alla dött :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0