Helt as skön helg ! :)

Fredag : jag och Isabel gick till Patriks jobb för att vänta tills han sluta. Sen åkte vi till österby och hyrde kärra för att ta hem skotern som stått hos Roberts föräldrar :) men nu är den här. Stressade en hel del. Och jag köpte en pulka ;) hihi, sen åkte vi tre ut och åkte skoter med pulka :) åkte till örbyhus. För att sen åka pulka i backe. Men mina och Isabels fötter frös till is. Så vi åkte hem direkt ;) men de var super kul :) sen på lördagen tog jag och Isabel de lungt. Patrik va på jobbet ;) sen så när han slutade så åkte vi alla till Björklinge på hans match :) och självklart vann dom :D eftersom jag och Isabel heja så mycket :) hehe. Sen blev de ut med skotern, men de gick ju som de gick :( soppa torsk mitt ute i ingenstans :P men vi alla tog hos hem efter ett tag. Plus skotern. Och verkligen ett stort tack till grannen Robert som körde mig och Isabel en bit på vägen. För usch så slut man var. Och så kallt de va :( men nu ska jag fixa lite :) snart skriver ja om vad som hänt idag med :D byebye ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0