Hemma kväll!

Sådär ja, nu sitter ja lite i lugn och ro ett tag till. Haha de blev lite stressigt i förra inlägge. Men dom i BF skulle ha redovisning så var tvungen att logga ut direkt :P men iallafall så åkte ja och Patrik till vendel gården då han slutat jobba. För att jag skulle prata om min APU. Men då var inte chefen där så ska ringa henne på måndag :) sen åkte vi hem till Patrik och har stor städat. Och nu väntar vi på att maten strax ska bli klar :)
Ikväll så ska han och jag bara ta de lungt, äta lite gott och mysa framför tv och film :) äntligen ska vi få lite tid tillsammans :D och så i helgen ska han nog inte ha någon match. Så de kommer bli underbart att få vara med honom en hel helg :D men nu så ska jag kolla till maten :) vi hörs sen :D hoppas alla som har lov nu får ett super skööönt lov. och att ni ändå har tid att läsa min fina blogg :D


Kommentarer
Postat av: Ronja

De handlar inte om att jag inte har tid de handlar om att jag inte har något busskort, du kan komma till stan isf men de kunde du tydligen inte så då ska du inte säga att de är jag som dissar dej :s och aa jag är bara me mina tönt kompisar självklart !

2012-02-17 @ 22:58:14
URL: http://Nattstad.se/ronjakellgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0