I am sexy and I know it!

Okej, jag är inte fjortis! Jag har bara fått världens bästa självförtroende. Och jag hjälper även andra till att få ett bättre självförtroende. Och så vill jag bara säga att jag faktiskt inte tar åt mig om någon kallar mig något. PGA att jag faktiskt blivit så mycket bättre. Och att jag nu börjat förstå att de som gnäller över mig saknar något jag har, som dom då också vill ha.

Kom igen alla Personer som jämt är nere för deras utseende, beteende eller annat som gör att man mår dåligt och hatar sig själv. DET ÄR BARA DU SOM KAN ÄNDRA DIG! Ta chansen och gör det direkt. För du kommer må så mycket bättre! :)
tack för mig :D


Kommentarer
Postat av: emma.

sv: saknar dig också! Med mig är allt bra, förutom världens mensvärk.. ahahaa! Själv? Vi måste träffas nån dag =)

2012-02-09 @ 22:02:35
URL: http://www.nattstad.se/emmalindblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0