plugg plugg och ännu mera plugg!

Just nu sitter jag helt ensam hos min underbara pojkvän. Han är på jobbet :) Och själv kollar jag på barnprogram och försöker plugga. MEN... de är sjukt tråkigt och ensamt :( önskar att Patrik kunde komma hem ja ! Men vid halv tolv i natt kanske han kommer hem och lägger sig brevid mig i sängen :D Och de längtar ja till! :)
Hur mår ni annars då ? :) funderar på att ha en fråge stund. Men nu när ja inte har bloggat så har jag förlorat en del av mina läsare :( men ja hoppas alla kommer tillbaka och många flera nu ! :) nu när man är tillbaka framför datorn och tid med mobilen ;)
 Men nu ska jag göra mina läxor :D jiiiiipiie !


Kommentarer
Postat av: Micke

Ja du borde skriva oftare. Här en man sjuk å sjukt trött :)

2012-02-09 @ 20:44:33
Postat av: Elin !

tack så mycket micke :), jag försöker så ofta ja kan :)

2012-02-09 @ 20:48:10
URL: http://faie.blogg.se/
Postat av: Patrik

Snart så kommer jag hem <3

2012-02-09 @ 21:25:01
Postat av: Elin !

och jag längtar till snart som en idiot ! <3

2012-02-09 @ 21:37:20
URL: http://faie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0