Nyår!.... Lite sent ;)

Tänkte skriva om hur nyår var :)
HELT SUPER! :D hehe, nej men min bror Feffe och hand familj kom ut. Så var det ju jag och Patrik och mamma :). Sen vid elva tror jag klockan var så kom min kusin micke och morbror perra :) Åt massa och umgicks. Gick ut och smällde lite raketer. Och gick in igen.lite kort fattat av kvällen ;) jag Denise Patrik och Feffe spelade massa sällskaps spel med. Riktigt kul. Hittade även min dagbok från jag var väldigt liten. Så att och läste lite av den med :)
Och jag Julia och denise kom på nyårs löften. Och mina kommer upp lite senare :) men iallafall hade det super kul ja :) hoppas ni andra också hade set :) kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0