Ber så Hemskt mycket om ursäkt!

Hejsan :) alltså jag har verkligen inte haft någon tid för bloggningen nu :( Förra helgen så åkte ja på magsjukan. Sen har jag haft praktik och då har ja inte orkat med något före eller efter :( fy skäms på mig. Och nu i helgen så har jag Bakat massor för min kille fyller år nästa vecka. Och så har vi träffat tomas en kväll och sen vart de stan en hel dag igår. Så ja jag har varit en upptagen kvinna. ;) Och tyvärr så kommer de inte bli mycket skrivande den här veckan heller :( För jag har ju APU. Så dom här 5 veckorna kommer vara dåliga :( men ja ska göra så gott ja kan :)
Men iallafall idag så ska jag till astma koll :)  så nu ska jag fixa mig och så tills de. Sen efter ska jag till min Praktik om de inte tar för lång tid på Kollen. Men ja hoppas ja hinner dit :)

Nu ska jag dra :D
image description
Älskling är på kurs hela dagen så han kommer ja inte se till så mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0