Torsdag,fredag & lördag !

I torsdags åkte jag in till stan och hämtade Ebba och casper. :) vi lekte lite här hemma och sen åt vi fattiga riddare och pannkaka till middag ;) spelade lite spel och mysade :)
I fredags så va vi ut i parken och hade en liten picknick :) men va inte sånt skönt väder så blev inte så länge :( kom hem lagom till att göra lunch. Då de blev pannkaks tårta ;) spelade tv spel och städa massor här. Sen kom mamma över och så tvättade vi hennes bil. Sen när Patrik kom hem så åt vi allihop räk curry :) super mysigt och gott :) efter de åkte mamma, casper och Ebba hem till mamma och jag och Patrik gick och sov :)
Och idag så kom mamma och ungarna och åt lite lunch. Sen har jag plockat och fixat här hemma :) vad har ni gjort för skojj då? :)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag har svarvat en väldans massa cylinderbrickor :)

2012-05-20 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0