Sjukling!

Måste börja med att berätta att i förra inlägget ska de stå lillen som trycker. Inte killen. Mobilen som ändrade till killen utan att Ja märkte något :P
Men iallafall, sitter i soffan just nu och funderar på vad jag ska äta till frukost. Kanske ska testa att äta macka eller om
De blir varma koppen. Halsen min vill inte va på min sida :( har legat dunder sjuk nu en vecka. :( och inte börjar de bli bättre. När de ena går över kommer något nytt ! Så imorgon blir de v-centralen skulle ja kunna tro. Tråkigt att va hemma och sängliggande. Och missar massor i skolan :( hoppas ja är
Lite bättre till torsdag så jag inte behöver ställa in med MVc igen :(
har inte så mycket roligt att skriva märkte ja så jag slutar här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0