Detta är ett krav !

Haha satt och snackade skit med min underbara fina vän Ronja , så sa hon att jag måste skriva om henne på min blogg. Och självklart gör jag de ( efter lite tjat ) haha , men hon skrev att jag skulle skriva att hon är bäst. Men tyvärr stämmer inte de. För det är ju självklart jag ;) nej men ja kan iallfall säga såhär. Att Ronja är den underbaraste vän man kan ha, spelar ingen roll hur mycket vi bråkar och kan hata varandra ibland, så finns hon ändå där när man verkligen behöver den där fina vännen hos sig när de är tungt. Tyvärr har hon varit lite ego den senaste tiden och inte träffat mig så mycket. Men de gör inget för jag älskar henne ändå ! :D


Kommentarer
Postat av: Ronja

skulle aldrig tvinga dig till de där. vet att du älskar mig mest i världen :D

2013-04-29 @ 22:44:19
URL: http://www.nattstad.se/ronjakellgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0