Ger upp...

Det värsta som finns är falska människor ! Och jag orkar Inte längre ha dom kvar i mitt liv, hur jag än försöker så funkar de inte längre !
Är så otroligt jobbigt att nästan ha förlorat alla vänner jag haft. Men de är ändå skönt att faktiskt få veta vilka som är falska och inte.
Så från och med nu skiter jag i er idioter och för en gångs skull nöjer mig med se fina jag har kvar.
Detta är de sista inlägget jag någonsin kommer gnälla i. För från och med nu ska lilla Elin bara se framåt på allt och ingen idiot ska få förstöra mera av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Biw

Finaste du !
Fin blogg <3
kram

2013-05-15 @ 20:51:57
URL: http://biwkerdklai.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0