Hatar mig själv samtidigt som jag älskar mig!

Att Sakna en människa så himla mycket som har svikit än så enormt !
Hatar denna känsla...
Kände mig så glad över att jag fått fina nya vänner nu, men jag kommer för evigt sakna dig! Varför har allt detta hänt ? Kan du inte bara bli som förr och visa intresset av att vara där för mig som jag alltid fanns för dig ?!!
Saknar det gamla du, du har förändrats så himla mycket, och de är tyvärr inte till något bra.
Jag vet att jag måste försöka glömma allt de här, men de är så otroligt svårt att glömma den ända vännen man haft! Den jag kunde prata allt om, och alltid kunna vara jag. Och du sa alltid att du kände precis lika, men vad hände sen ?
Hoppas typ varje dag att du ska höra av dig och förklara allt för mig. Men jag vet att de aldrig kommer hända!
Jag kämpar mig igenom varenda mörk dag och hoppas jag ska hinna en vän som va precis som du.
Men det finns bara en av dig.

Bilden säger allt !


Kommentarer
Postat av: Isabel

<3

2013-08-08 @ 17:34:48
URL: http://nattstad.se/isabelstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0