Shoppa!

Ligger i soffan just nu och spelar något fotbolls spel ;P haha Patrik har fått mig att börja spela de :) grymt kul :)
Snart ska vi åka iväg till möbel affären och kika lite. Dom ska typ öppna igen efter att ha byggt ut de och så :) ska kolla efter en skänk med :) tidigare i veckan va vi och handlade två hyllor till Aron och vardags rummet. Så nu har vi möblerat om lite och så ska vi skicka iväg lite med :) så underbart att få göra om och få de fint :D ska fixa med altan med och göra rent ute möblerna med. Allt är typ gult för allt pollen :P längtar tills vi byggt klart altan helt :D men men nu ska jag klä på mig !! Ha de härligt i soliga vädret. För de ska jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0