Överskattat!

Det där med äkta vänner som Alltid kommer finnas där.... Hmm, sådana har jag inte riktigt träffa än!!
Iallafall, idag var jag på magnet röntgen ap tidigt för att kolla skallen, väntar bara på svar nu. Och jag hoppas att de blir ett bra svar! Tog år och dar i stan, hade varit ström avbrott i Uppsala idag, så hela sjukhuset hade haft de med så ingenting funkade typ först, sen tog undersökning evighet med :( men när vi äntligen kom hem igen Så va de typ bara och äta lunch för att sen åka vidare till BVC med Lill krabaten för att ta vaccination , jag var mer rädd än Aron :P hemsk att se han gråta och blöda med :( uscha !!
Nu sitter jag och Patrik och göder i soffan och Aron ålar runt på golvet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0