I bilen på väg hem

Sitter just nu i bilen på väg hem igen. Och har Julia med mig :) ska sova kvar här tills imorgon. Vi har varit på kalas hemma hos Julia :) hon fyllde år samma dag som mig sånär firades hon idag :)
Har hållt igång hela Dagen. Bakade i morse. Sen åkte vi och hämtade tårtorna till imorgon. Sen till stan. Jag och Julia sprang runt på Gränby med ett tag med. 
Sen när vi kommer hem ska vi typ fortsätta baka och fixa. Jag ska slå in ett paket till Patrik med som Aron ska ge i farsdag present :) 
Längtar till kalaset imorgon med :D 

Juste mamma körde mig och Patrik med för att hämta nya bilen. Så åkte Aron med mamma och jag med Patrik. 
Jag och Patrik var två lycklig tomtar i en Opel ;) haha vi är grymt nöjda med bilen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0