Kalas !

Igår hade jag och Aron kalas för oss två :) kom en hel del folk, blev otroligt nöjd trotts allt stress och så :) och lokalen var perfekt. Jätte stor och så. Så jag är hur nöjd som helst :) 
Och Aron fick massa roliga leksaker och fina kläder. Aron tycker leksakerna är jätte roliga och har lekt för fullt med dom :) och jag fick ett hur fint halsband som helst :) står mitt, Aron och Patriks namn på det :) så fick ja andra presenter med. Precis sånt ja ville ha :) 
Kunde inte blir bättre :) 
Och Aron fick också en innebandy klubba :) så snart spelar han med pappa sin ;) hehe. 
Och tack alla som även hjälpte till innan och efter , och tusen tack till Ted som gick hem med mig och Aron i mörkret ;) haha. 
I veckan ska jag kika objektiv med till system kameran. Fick present kort så jag kan köpa de :) kanske kollar julklapp till Patrik med :) ska även byta en present som hade gått sönder :( 
Men men nu ska jag plocka lite ond rensa leksakerna som ska va uppe och nere :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0