Söndag 27 oktober

Har inte hunnit blogga nu på ett tag. Men i söndag åkte jag till fyrväplingen :) Aron va hos Agneta och Ida var barnvakt för Patrik jobbade helg. 
Hur som helst va de super kul. Så avkopplande och de behövde jag verkligen. Lilla casper och Ebba va med också. Och casper fick första fisken. Super glad pojke :) och han var så söt för han hade aldrig åkt Rod båt så han va super rädd först. Men efter några timmar så fick jag ro runt med honom på sjön :P så gullig pojk de där är :) tyvärr fick vi bara en fisk den här gången. Va välidgt dött :( men en är bättre än inget :) 
Måste börja fiska massa igen. Saknar verkligen när man va och fiska typ varje helg förr. Så nu blir de nog några trippar till strömmarn :) 
Tyvärr finns de inga bilder ifrån fiske dagen för hade min mobil kvar i bilen men önskar verkligen att Jag hade kunnat tagit kort!  
Juste , fick en äcklig fästing med , trodde jag skulle dö när jag såg den. Börja typ böla och mamma fick ta bort den. Första gången jag haft en som jag kan minnas :( 

Blir en gammal bild istället... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0