...

Sitter nu i soffan och andas lite, väntar på att godis bilen ska komma ;) 
Har typ precis badat Aron :) så nu har vi en ren och glad trollunge hemma :) han älskar verkligen att bada. Tummen upp för det :) 
Tidigare under dagen kom mormor Berit förbi en stund och fikade :) 
Sen rensade jag lite ogräs på gården medan Patrik tvättade bilen. Och sen tvättade jag av skotern lite :) längtar verkligen till vintern. Vi prov startade skotern med och då kände man längtan ännu mera :( 
Idag skulle jag laga maten med, men är värkligen inte min dag idag, så Patrik fick ta över allt kaos :( 
Hoppas på att morgon dagen blir bättre :) 




Kommentarer
Postat av: Patrik

Du glömde det nyklippta fina gräset ;)

2013-09-20 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0