Stolt över mig själv...

Skrev ju tidigare att vi skulle till krypklubben, och Aron hade så himla kul :) ska tid nästa torsdag igen. Och hittade en lapp idag i Tobo, finns en här med på måndagar. Så där kommer nog jag och Aron tillbringa våra måndagar ;) så himla kul. Hoppas att Aron får massa vänner nu här i Tobo :) 
På em träffade jag Maria och vi tog en promenad :) riktigt skönt :) måste komma igång igen med promenaderna. Men får ligga lite lågt nu med min förkylning. Men lugna promenader kan jag ta :) 
Och föresten, är så himla grymt stolt och nöjd över mig, har bara druckit tre glas läsk. Låter kanske konstigt. Men har haft ett riktigt läsk beroende sen jag blev gravid. Och börjar minska, sakta men säkert :) 
Nu sitter familjen i soffan och ska ha lite mys kväll :) alla inne i tv ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0