Värme filt och feber.

Har precis lagt mig i sängen med värme filten på :) både jag och Aron har svag feber :( men tror Aron har de för två tänder är på väg ut :) jag hoppas det är därför iallafall :) 
Idag har de varit en lugn dag. Jag mår inte så super bra. Fick tid hos en läkare med idag , så va dit och undersöktes. Dom tror fortfarande de är magkatarr. Men ska börja om med medicinen och ska äta den i 6 veckor nu. Håller verkligen tummarna att de är över sen för orkar Inte med smärta och problem i magen längre :( 
Skulle ha träffat Agneta idag egentligen. Men hon är dunder förkyld och jag är seg så blev inställt. Så nu hoppas vi att vi ska kunna ses på torsdag och sjukdomar är över :) eller med mig att medicinen hjälpt då men.... 
Men nu ska jag läsa lite och sen sova ;) 

Och min underbara mamma är så snäll så hon kom med ostbågar till mig på kvällen :) tusen tack för dom, inte för att jag klara av att äta så många. Men jag njöt av de få jag fick i mig :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0