Det går framåt!

Sådär, så otroligt stolt över mig själv! Har kvar en uppgift nu som jag ska göra imorgon, sen ska jag komplettera en annan uppgift, ska försöka göra de ikväll om jag hinner, annars blir det imorgon. Sen har jag skrivningen klar och sen får jag lite ledighet tills jobb och skola börjar igen 👍 
Men nu ska jag byta om, sminka mig och fixa mig lite inför 3dje dagen med julfirande :) 
Familjen åker till Arons farmor med familj och ska ha lite julfirande :) 
Hur många gånger firar ni jul? 
Iår blir det väldigt många för oss, 6 gånger kommer det blir, är både kul och tråkigt samtidigt 😁 

Har börjat fylla i jobb schema nu 👍 

Måste bara berätta en sak, jag tycker de suger rent ut sagt att jag inte kan ta ut vabb- dagar när jag är hemma med Aron, eftersom jag bara går som tim-vikarie och studerar kan jag inte visa ett jobb schema och därför inte få ut vabb-dagar, vilket resulterade till mycket mindre pengar denna månad 👎👎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0