Jag har blivit förälskad!

Idag blev det att kliva ur sängen vid 5 på morgonen 👍😢 Aron vaknade då och tyckte de passade bra att spy, jag tyckte däremot att de inte passa så bra! 
Men som tur är det inte magsjuka! 😅 för mycket mat efter att inte ha ätit något alls. 
Nu lämnar vi de där och går vidare...  
Vid lunch gick vi ut och åkte lite pulka, det var en höjdare tyckte Aron 😃👍 

Sen går vi vidare igen.. Till min rubrik, jag har alltså fått en sån förälskelse till klackskor ! Går med dom inne väldigt ofta, även ute, dock väldigt kallt med mina sommar klackar ;) haha 
Men jag kan bara inte sluta. Känner mig så fruktansvärt snygg, lång och bara allmänt cool och bäst! 😍😍 
Så nu är jag väldigt lycklig när jag köpte 3 nya för några veckor sen 😍😍 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0