Magsmärtor och illamående!

Nu gör jag om början lite grann, kände att när jag började skriva detta inlägg låter det som något akut. Men de är så att jag varit på Ackis för att göra EKG och träffa en läkare. 
För mig har den här morgonen varit super jobbig! 

Natten har varit hemsk. Kunde inte somna till en början. Lyssnade på avslappnings musik och försökte verkligen slappna av med jag låg och hade panik! 
Och sen på morgonen när klockan ringde kände jag hur magen drog ihop sig! 
Hela vägen i bilen på väg till sjukhuset känner jag hur smärtan i magen blir värre och illamående med.  
När Patrik släppte av mig vid sjukhuset, kändes det som jag kommit till en labyrint där man inte kunde komma fram. Men till slut var jag framme.
Jag var super orolig att Patrik inte skulle hinna hit innan jag skulle träffa läkaren. Han var och parkerade bilen. 
Men han hann komma :) 
EKG gick bra, man ligger ju bara där och väntar typ. 
När jag träffade läkaren sen gick allt bra de med, var en super bra läkare, skämtade och prata på. ska i mellan dagarna få åka in för att hämta en "bandspelare" och sätta på EKG för att sen gå runt med det i 48 timmar 👍 
Så får vi se sen vad som visas och hur vi ska gå vidare. 

Underbart när vi var klara och kom ut från sjukhuset. Allt ont försvann och känner mig så fjantig att jag oroa mig 😂

Nu sitter vi i bilen på väg hem och ska äta frukost 👍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0