Mitt liv just nu.

Go kväll. 
Detta kan blir ett litet halv långt inlägg, men ska försöka korta ner de så mycket så möjligt! 
Jag håller på att utbilda mig till undersköterska, började i juni och är klar med 4 kurser, Snart 5. Och har klarat alla med bra betyg, är nöjd för dom är så mycket bättre än vad jag hade fått i gymnastiet 👍 
Utöver det har min vardag bestått av jobb, men i november så slutade jag jobba på grund av hälsoskäl. Jag tog avstånd från mycket då, jobb, vänner, skola, träning osv. 
Min vardag just nu är att kämpa igenom dagen så bra som möjligt med så lite hinder som möjligt. 
Jag har Aron hemma som nu är lite mer än 2 år, som har varit sjuk ett tag med. Så de har varit intensiva dagar det senaste veckorna. Och ännu mera blir det nu med allt julstök. 
Men jag tror att de mesta släpper snart när jul och sjukdomar är över. 
Nu tänker jag inte gå in så djupt på detta, för det kommer bli super långt. Men jag kommer skriva så mycket som möjligt om appen tillåter. Nu hoppas jag att det kommer fungera. 
God natt folket! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0