Paus..

Just nu har jag tagit en liten paus i studerandet, försöker pyssla ihop lite med nästa års almenacka, lite svårt ännu för vet inte vilka dagar jag kommer gå i skolan än :( 
Men ska lämna det åt sidan, för först och främst ska jag bli klar med kursen jag håller på med nu, har skrivning på måndag och har 4 uppgifter kvar att göra :( suger när man halkar efter för mycket. 
Men när Aron var så sjuk var det bara honom jag hade i fokus. Allt annat fick jag skjuta upp.
Så här sitter jag mellan alla julfiranden och pluggar 👍😅 

Till frukosten så provade vi på våran julklapp från Feffe med familj. 
Detta är choklad på pinne, man doppar denna pinne i varm mjölk så blir de choklad dryck som smakade toppen ! Tok kär 😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0