Dunder dag !

Tjoooohooo! 
Haft en super dag idag. Thilda kom förbi vid lunch. Så snackade vi på. Missade nästan tiden att hämta Aron 😁😳 
Men vi hann ändå. ;) 
Sen åkte vi hem till thilda och Stefan en stund innan Stefan kom hem och vi for till Uppsala. Var inte på Biltema och där hade Aron de väldigt kul 😝 
Sen va vi på Ikea med och åt. Så köpte jag en till hund. För Aron har en favorit hund därifrån som han inte kan sova utan. Så köpte en extra så han kan ha på dagis :) och dom har gjort om jätte mycket på barn avdelningen. Hur mysigt som helst ju ;) hihi. 
Sen var vi in på city gross för Stefan och thilda behövde handla lite.
Jag var otroligt duktig ! För tänkte köpa en flaska cola. Men struntade faktiskt i det. Otroligt stolt över mig :D 
Aron som pratar med en av katterna genom dörren. Ur gulliga båda två :D så skällde han på andra katten när han satt i fönstret. För det får man ju inte göra ;) hihi söta lilla Aron 💚 

Men nu ska jag sova :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0