Hårklippning

Hejsan. Idag så blev Patrik väldigt glad. Han har inte träffat Aron sen i måndags kväll. Men idag så fick dom träffa varandra igen :) tog lite sov morgon, gick upp vid nio typ ;) haha riktig sovmorgon gör mig nu :P 
Sen kom de någon gubbe som skulle göra en offert på vårat badrum. Så snart ska vi börja renovera det med :D lycklig Cheyy !! 😃😃😃 

Sen kom thilda förbi med, och vi fixade pommes till oss. Satan så gott det var ! 

Så klippte jag Aron med, för de behövdes verkligen ! Trodde inte de skulle bli bra, men blev riktig nöjd. Och han ser så stor ut nu 😊 
Under klippningen ! 



Färdig pojke :) 

Sen bakade vi kladdkaka med, så fixa Aron god mat, och hemma gjord bea. 
Thilda åt här med :) super kul ! 😃😃 
Sen åkte hon när Aron skulle sova. 
Så ska vi ses imorgon igen :) 
Men nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen :) 

Kommentarer
Postat av: Petra

Duktig Aron som kan laga mat :p

Svar: Haha oj, ska stå Patrik och inte Aron
Faie

2014-02-21 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0