Slappar !

Ligger just nu i Ronjas säng och typ slappar. Aron sover middag och Ronja ska fixa sig. För ska ner på stan en stund :) 

Ronja målade mina naglar med något gelé grejs, skit snyggt blev de iallafall :) 

Lite svårt att se kanske. Men är typ silver glitter och en rosa :) 




Jag och Aron kom hit igår och har sovit kvar :) sjukt länge sen jag och Ronja träffades. Så har enormt mycket att ta igen :P hehe. 
Aron har jätte kul här med. Han fick bada i ett stort badkar imorse med. De va en riktigt höjdare för honom :) 

Vi var nere på stan en stund igår kväll med. Handlade lite nya underkläder, så kolla jag efter inneskor till Aron så han kan ha på dagis. Men hittade inga än :( 
Sen köpte vi mat och gick hem och laga tacos :D 
Men nu ska jag packa ihop lite och väcka Aron sen :) 

Aron som försökte väcka Ronja i morse :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0