Stressad dag !

Jag och Aron försov oss lite idag. Men Aron vaknade halv fem imorse. Sen somnade vi om, och missade tiden lite. Hehe. Aron börjar dagis 8:30 och brukar ta ca 20 min att gå. Och vi gick hemifrån 8:18 😳😳 
Men vi kom inte så försent. Jag var ute på parkeringen igen 8:42 :) 
Men sen hämtade Agneta upp mig så åkte vi till Tierp. Jag hade info möte på arbetsförmedlingen. Gick väldigt bra faktiskt. Så nu ska jag försöka skriva ett cv -.- kommer nog inte gå. Men får hjälp sen om jag inte får ihop de :) 
Sen åt vi lunch på café kråkan :) 
Nu sitter ja o Aron och tittar på barn program. Båda är väligt trötta. Ska strax fixa mat med :) 
Och så pratar jag med thilda och planerar lite inför lördagen :) 

Jag och Aron hade tänkt åka lite pulka med idag, men han somnade i vagnen på vägen hem. Så får gå ut imorgon :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0