Härlig Start på dagen !

I morse satt jag och pluggade och Aron lekte på sitt rum, jag hör Patrik gå ner för trappen och sedan ropar på mig och ber om hjälp. Jag kommer ner, och ser alltså hundratals myror överallt på nedervåningen. Dom hade tagit över vår hall, vardagsrum och kök. Sjukt äckligt. Och vi har ingen aning om vart de tagit sig in, så blir kul att se senare idag om det kommer tillbaka eller ej. Usch va äckliga dom är !!! 😷 
Blev en sen frukost eftersom vi damsög nere, men de kom bara nya myror så damsög säkert en timme eller mera. 
Lagom till vi hade ätit klart så kom grann tjejen och ville leka med Aron. 
Så Aron blev super glad att få ha en kompis hemma 😀



Kan ju säga att de var väldigt svårt att få bild på ungarna då de sprang överallt och aldrig stilla 😉 hehe  

Och nu så sitter vi i bilen i Uppsala och är inne på bil tvätten och spolar av pärlan 😉 sen blir det shopping och mathabdling 👌👏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0