Nu duschad

Har precis lagt mig i sängen ny duschad i fräsch. fläkten igång på full fart och fönstret öppet så mycket de går. Men de är bra mycket svalare ikväll än var det varit hela veckan 👍 
Jag har också precis bokat tid för möte med mina assisterande ledare, 😄 nu längtar jag verkligen tills vi sätter igång till hösten 👌😀😀 
Och ska också på jobb utbildning snart som jag också ser fram emot 👍👍 
Har under kvällen suttit och läst igenom huvudledare pärmen också, men hann inte klart så ska fortsätta imorgon, och sen ska jag plugga med. Snart klar 😎 
Och så hjälpte Patrik mig med skrivarn så nu har vi färg igen 😉 hehe 
När Patrik fixade med skrivaren så badade Aron, och jag såg en svart prick på hans skinka. Gissa vad det var?? Jo en äcklig fästing !! Usch !! De räckte inte med att ha huset fullt med myror. Utan då ska fästingarna komma med. Så nu blir de att hålla kolla hela tiden så det inte kommer flera !! 
Stackars min Lill tuss 💚 


Nu ska jag sova. Gnatt alla underbara läsare 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0