Seg söndag

Idag har de bara varit slappar dag. Jag pluggade på morgonen medans pojkarna sov. 
Sen hade vi lite morgon mys också 

Aron tog skydd hos Papsen när det blev läskigt på Barnkanalen. 
Måste ju bara berätta, finns något helt sjukt barn program på en av alla Barnkanalen. Minns inte exakt vilken. 
Dom pratar om otrogenhet, att dom ska döda varandra och massa andra saker, som jag anser inte riktigt är rätt för barn att höra. Aron kommer aldrig mera få se det programet. 

Sen har vi kollat på lego filmen också, Aron va helt såld på den. Skrattade och helt inne i tv. Han fick också lite cheese bolls till. Så vi hade det mysigt :) 


Nu sitter jag vid datorn igen efter att vi lyxa till med pizza till middag. En riktig onyttig dag. Men man får ha sånna ibland :) 
Nu ska jag plugga och skriva lite inför jobb mötet i veckan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0