Sov dags

Ja som rubriken säger. Jag ska sova nu. Ska bara skriva lite grann först. Idag kom thilda och Elina förbi. Jag fick mini bebis gosa 😍😍 Aron känndes så himlans stor när Elina var här. 
Vi fikade lite och snackade massa, och pratade också lite om jobbet som börjar i september 😀 
Sen efter middagen cyklade jag, Patrik och Aron till arons mormor och hälsade på. Fick en varsin glass där. Tog strax över en timme bara att cykla 👍👍 gick fortare hem också. Tog ca 20 min hem bara. Så de kommer bli flera turer med cykeln 😀 
Sen på kvällen har vi packat inför helgen och jag har pluggar till skrivningen imorgon. Sjukt taggad men ändå otroligt nervös  hoppas verkligen att det kommer gå toppen ! 👌 
Men nu ska jag sova. Gnatt alla 😴😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0