Synoptik

Var in hos optikern idag. Beställde glasögon förra måndagen, och då sa dom att de skulle ta högst en vecka, så gick in där idag för att kolla om dom kommit. Men något hade blivit fel, så den som tog betalt av mig hade glömt att skicka iväg bågarna, så dom låg kvar hos optikern. Och fick göra en ny undersökning med för det var sån himla stor skillnad på styrkan jag har nu och den nya, så tur i oturen att dom aldrig blev iväg skickade, för de var fel styrka. Så nu får jag hem rätt bågar med rätt styrka 👌och hon som stod idag vart förvånad att jag hade blivit lovad att de skulle va klart på en vecka, för att de alltid tar minst 12 dagar innan dom får tillbaka glasögonen 😁  men blev himla besviken, berättade att jag hade hoppats på att fått mina solglasögon lagom tills vi åker iväg på semester och var så glad att dom skulle va här i veckan, så som plåster på såren fick jag clips on solglasögon som passar perfekt på glasögonen jag har just nu. Var väldigt besviken på synoptik, men dom tar hand om sina kunder när dom gör fel. Blev helt chokad att jag skulle få dom helt gratis. Så nu har jag solglasögon tills jag får de nya 😀 👍👍


Och så var jag in på biblioteket med, lånade matteboken jag behöver när jag börjar plugga. Så sparade ca 400kr på det 👌 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0