YEEEES!!

Sitter i soffan nu. Patrik kollar på någon film som han började kolla på under tiden som jag pluggade. Har äntligen skickat in sista uppgiften så ska göra skrivningen snart. Håller tummarna på att det går bra :) 
Skönt att ha lite ledigt nu innan nästa kurser börjar och praktiken :) och även jobben. Blir mycket men viljan finns där och då funkar det :) det är oroligt skönt att jobba som vikarie så man själv får välja om man vill jobba eller ej. Så är man helt slutkörd eller dagar jag behövt lägga all tid på studierna, så kan jag vara stängd den dagen. Men jag längtar enormt till ett fast jobb också. Men kommer inte söka det förens jag pluggat klart. För då tror jag att jag inte klarar studierna. Och sen har jag vikarie jobbet plus ett annat jobb som börjar till hösten :) dock är de jobbet en gång i veckan. Men det är lagom när man han massa annat :) 
Nu ska jag kika runt lite på internet och se om jag hittar något skojj :) 

Denna bild har jag lagt upp här väldigt många gånger nu. Men den betyder väldigt mycket för mig. Detta är ett av mina mål i livet. Att bli brandman. Denna bild påminner mig och vad jag vill och får mig att kämpa ! 

Det är sjukt bra att ha en bild som får en att påminna om vad man kämpar för. Man kan kolla på den när man tappat lusten och de gör att man får tillbaka lusten och orkar mera !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0