Kalasande

I onsdags fyllde Patrik år. Så nu under helgen har vi firande för honom :) igår så va min mamma, Patrik mamma m familj och thilda hit och fikade :) och idag kommer Patrik pappa med familj och Berit och Sune över och fikar :) ska bli jätte kul. Var super länge sen vi träffade Berit och Sune :( så idag är jag riktigt glad när man får träffa fina människor :) 

Är väldigt dålig med bloggandet ibland, för har inte riktigt tid jämt. Men jag gör mitt bästa och skriver de gånger jag kan :) 
Ha de bäst idag alla fina människor! 
Haha känner mig så kärleksfull idag! 💚

Lägger upp lite bilder som är tagna under veckan :) 





Byggde en liten koja och mysade i :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0