Lugn dag hemma.

Hejsan. Igår vaknade Aron typ halv fem. Hade bajsar ner hela sängen :( stackarn är jätte dålig i magen :( 
Fick fixa massa och byta i sängen. Sen somna han om i typ en timme och ville sen upp och leka. 
Var hemma hela dagen, var ut en sväng på gården medans solen var framme med. Sen åkte Patrik på match och Aron sov middag. På kvällen kollade jag och Patrik på film och åt lite gott. 
Jag tog ett glas läsk med :( hade inte druckit på tre dagar. Men tog bara ett. Så nu ska jag försöka slå tre dagar ! :) 
De är sjukt svårt. Tycker de är svårare att sluta med läsk än att sluta röka. Men när jag slutade röka var jag verkligen tvungen eftersom jag var gravid. Men men kämpar på för att få bort mitt beroende av läsken. 
Går med världens jävla huvudvärk hela tiden. Känner mig jätte sjuk :( 
Juste, rensade bland arons kläder igår med. För att se vad han behöver och sånt till våren och sommaren. Så de blir att fortsätta med det idag. Kanske rensa lite bland mitt med. :) 
Aron gick och tvättade händerna själv. Och försökte även dricka lite ;) lill tussen 💚


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0