Magsjuka !

Har inte haft någon tid till bloggande. I tisdags åkte jag, Patrik och Aron till stan direkt efter Patrik slutade jobba. Handla lite saker till badrummet. Och när vi nästan blev klara så spydde Aron. Dock var de mesta slem. Han är dunder förkyld :( men fick vara hemma ifrån dagis. 
Men hela onsdagen spydde han så fort han drack något. Och ville absolut inte äta. :( så åkte till sjukhuset på torsdagen. där de sa att de va tänder på väg upp plus att han hade svår förskylning. Men när vi satt och väntade på vår tur var det ett barn som spydde konstant i vänta rummet. Och natten till fredag började även jag spy :( 
Men nu börjar de bli bättre. Är lite mer än 24 timmar sen jag spydde. Men kroppen är helt slut :( 
Patrik va också hemma ifrån jobbet igår. Han slapp spy men han kunde inte äta något för magen va jätte känslig. Men nu mår han bättre. Och Aron är glad och har börjar äta lite nu :) så de är på bättringsvägen iallafall :) 
Men va en tuff dag igår för träffade inte mina pojkar på hela dagen. 
Jag spenderade hela natten och dagen inne i badrummet :( 

Hade lite myspys i torsdags inna sjukhuset :) 

Juste. I onsdags kom även ett väldigt stort paket från posten hem till oss :D 
Och en gubbe kom och kollade vårat badrum för att göra en offert på det :) så nu väntas bara svar därifrån innan vi ska bestämma oss hur de ska bli när vi ska renovera badrummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0