Träning.

Hejsan alla glada läsare ! 
Idag åkte jag och Patrik till Uppsala direkt efter vi lämnat Aron på dagis. Har valt ut de sista till badrummet. Så mejlade idag och på onsdag kommer de massa människor och börjar att renovera ! :D ska blir så grymt sen :) 
Jag har även börjat med träningen igen nu efter magsjukan. Och min sjukgymnastik. Ska ringa min läkare imorgon och boka tider för vatten gymnastiken med. Ska bli skönt att komma igång och hoppas att smärtan släpper. 

Och idag är det ostbågens dag ! så då får man äta hur många ostbågar man vill :D haha så jag fick Patrik till att köpa en påse till mig. Underbara pojkvän ! Plus att vi köpte lunch på city sallad och njöt av den här hemma. Underbara efterlängtade sallad ! ;) haha 
Så träffade jag Agneta på eftermiddagen och vi tog en cykel tur på ungefär en timme :) 

Men nu ska jag leta efter hantlar och lite annat skojj på internet :) 
Ha en bra kväll ! 💚



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0